מה רוצה נערת ליווי המודרנית?

ציצי

להיכנס ל- www.titi.co.il ציצי לחץ על לחצן זה!!!

titi

מה רוצה נערת ליווי המודרנית?

נערת ליווי המודרנית כיום היא אדם מסוגנן, שאפתן, לפעמים קצת מחושב, אבל בהחלט בטוח בעצמו. גבירותיי צעירות וחמודות ביישניות, שמנמיאות בצניעות במבט חטוף לכיוון כלשהו, ​​אינן נעלמות ואי אפשר לזכור אפילו להתעלף לכל אירוע. עם כל דור חדש, נערות ליווי נעשות רגועות יותר ובטוחות יותר בעצמן. רבים כבר יודעים מבית הספר אילו יעדים יש להציב, ולעיתים אפילו אילו אמצעים נדרשים בכדי להשיג יעדים אלה. וכנראה שלא במקרה העלתה שאלה כה חשובה בסרט "מה נערות ליווי רוצה?" אבל באמת, מה רוצה נערת ליווי המודרנית? אילו מחשבות פוקדות את הראשים החכמים של המחצית היפה של האנושות? קודם כל, קודם כל, קריירה, ובכן, איכשהו אחר כך להתחתן.אחרונה הייתה מגמה מסוימת – לידתו של הילד הראשון אחרי שלושים שנה. האם נערת ליווי באמת רוצה להיות חופשייה מבגדי סוודרים וסטים לפני עידן בלזק? מדוע כבר לא אופנתי ללדת ילדים בגיל מתאים יותר – בגיל 22 או 25? בדרך כלל אנשים צעירים בהתחלה נהנים מחופש זמן רב, נהנים ובוחרים בן זוג לחיים, אבל מה שמניע רצון לא שגרתי כל כך נערת ליווי.

כל נערת מודרנית מודרנית מבקשת להיות עצמאית, כולל מבעלה לעתיד. ראשית, היא מתפתחת, מקבלת את ההשכלה הדרושה, אחר כך היא עולה לאט אך בטוח בסולם הקריירה, ועד גיל שלושים מוכנה לצאת לחופשת לידה למשך זמן קצר. נשאלת השאלה, אבל מה, יש כבר מעט תקווה לבעל? לא, אבל היום אף נערת ליווי, אפילו לא בטוח באהבה הטהורה והגדולה של הנבחר שלו לעצמו, יכול לדעת במדויק מה יקרה בעוד 10 או 15 שנות נישואין. כיום, למרבה הצער, נישואים נוצרים מהר מדי, וגם מתפרקים מהר. אף נערת ליווי מודרנית לא רוצה לחיות אך ורק על מזונות של בעלה לשעבר. הכנסה יציבה, מובטחת, מלווה בציפיות שאפתניות מסוימות, היא מה שרוצה נערת ליווי המודרנית. חשיבות למצב חברתי לא משנה איך זה נוגד את המסקנות הקודמות, המודרנית מודרנית רת ליווי עדיין רוצה להתחתן.

יתכן שהיא לא תדבר על זה באופן גלוי, להפך, בכל דרך אפשרית להתיידד אתה, אבל, כמו בעבר הרחוק, ועכשיו, כל נערת ליווי רוצה להיות מעמד חברתי כזה. כן, זה סטטוס, לא כולם מסכימים לחיות בנישואים אזרחיים. נערות ליווי מודרנית בטח חותמת בדרכון, בכל מקרה, היא באמת רוצה את זה. שאלה נוספת, מדוע היא זקוקה לו? ובכן, ראשית, ערבויות להפרדה אפשרית לאחר מכן, מכיוון שהנערת ליווי המודרנית די מרחיקת עיניים ואינה מאמינה בנסיכים מזה זמן רב. מי יודע, מה אם תצטרך לחלוק את הנכס שנרכש במשותף עם בעלך האהוב פעם אחת, ועוד הרבה ניואנסים. לצמיחת קריירה, חותמת כזו יכולה להיות שימושית, כדי להבריח רבותיי מעצבנים, לשלום האם, בסופו של דבר. ונערת ליווי רוצה להביא ילדים לעולם, אבל רק קצת אחר כך, אחרי הכל, אחרי הכל, קריירה. כיום, לא כל נערת ליווי מודרנית מציבה מלכתחילה ערכים משפחתיים.

אפילו לשאול את נערות ליווי האקראית ברחוב, את שאלת רצונותיה, היא תחילה תפרט את כל העושר החומרי, ואז היא תזכור את גורלה המיידי בעולם הזה – תפקידה של האם. אין בזה שום דבר מפתיע, כי למרבה הצער, נערת ליווי המודרנית לרוב אינה יכולה להרשות לעצמה לתת את עצמה לגידול ילדים, היא נאלצת להרוויח כסף. כמובן שהתפקיד המוביל במשפחה יינתן לגבר, אך אף נערת ליווי מודרנית אחת לא תוכל לטבול את עצמו לחלוטין בחיתולים, צעצועים ועוד. היא צריכה כל הזמן לפתח את עצמה כאדם. ושוב, כל נערת ליווי היום חוששת להשאיר לבד עם הילדים, בלי תמיכה כלכלית מצד אביהם. למרבה הצער, לא כל הגברים לאחר גירושין הם משלמים מזונות מצפוניים. אהבה – איפה בלעדיה, אולי אחד הרצונות העיקריים של נערות ליווי המודרנית נמצא בכל מקום ולעשות הכל. החיים הם קצרים, בשעות, בימים מעט מדי, וללא מעט מקרים. נערת ליווי המודרנית רוצה לבוא לעבודה בבוקר נמרצת וישנה, ​​ולא עייפה, מה שקורה לפעמים כי בערב היא רוצה להירגע עם חברים, ללכת לקולנוע. הכל צריך להיעשות, אבל הדבר החשוב ביותר הוא תמיד להישאר בכושר. לכן, ספורט נכלל גם במצב החיים התזזיתי של נערות ליווי המודרנית. ואל תשכחו מביקורים במכוני יופי, מכוני שיזוף, חנויות בגדים.

כל זה לוקח זמן, אך הוא כמעט ולא קיים. ונערת ליווי המודרנית מאוד רוצה שיאהבו אותה, כמו שהיא – קפריזית, לא מספיק שינה, לפעמים עצבנית, מצחיקה ומפחידה. אהבתי אותה על כל ההצלחות והכישלונות, בגלל חוסר היכולת שלה לחנות כמו שצריך, לארוחת ערב מוכנה שלא כהלכה, ניתן לרשום הרבה יותר פגמים קטנים של כל נערות ליווי. היא רוצה ומצפה שהיא תהיה זו והיחידה שיהיו רגעים בחייה שמהם היא מכחישה את עצמה כל כך הרבה זמן שהיא תתחתן אך ורק מתוך אהבה גדולה וכל החיים. וזה בהחלט יהיה, כי כידוע, מה נערות ליווי רוצה, שאלוהים רוצה.

כתיבת תגובה