שירותי ליווי – נערות פרטיות וסוכנויות

ציצי

להיכנס ל- www.titi.co.il ציצי לחץ על לחצן זה!!!

titi


שירותי ליווי היו נפוצים במדינות המערב, אך במדינה שלנו הם הופיעו רק לאחרונה. למרות זאת, סוג זה של העסק מתפתח במהירות רבה. כיום, באינטרנט, ניתן למצוא מספר עצום של אתרים המציעים חברה של בנות מודלים ללוות באירועים, פעילויות פנאי, כמו גם שירותי מין . רבים לתהות מדוע סוכנויות כאלה לפרסם את השירותים שלהם בגלוי? למעשה, זה חוקי לחלוטין.

הסיבה העיקרית לכך שהחוק אינו אוסר על פעילותם של סוכנויות ויחידים אלה הוא היעדר מוחלט של הפניות לשירותי מין ומין בפרסומות ובאתרי סוכנות. אנו מתארים רק את השירותים של ליווי גברים עשירים לארוחת ערב חגיגית, מפגש עסקי, אירוע חברתי או אירוע אחר.

אבל חוסר הפרסום לא אומר שאתה לא יכול לקבל את הלקוח הרצוי. עבודה במלווה כרוכה במתן שירותי מין, ולכן הסכמה עם המודל על סקס לא קשה. מודלים ליווי שונה מזונות רגילים בכך שהם משכילים, לעתים קרובות יש חינוך טוב, מסוגלים לשמור על שיחת חולין, וגם יודעים איך למצוא גישה אישית לכל לקוח.

תמחור עבור שירותי מודל ליווי

מחירי השירותים, כולל המין, משתנים בהתאם לנסיבות. לדוגמה, העלות של ערב אחד במסעדה או בקבלת פנים עם סקס לאחר מכן יעלה 500-700 יחידות קונבנציונאלי. אם הלקוח רוצה להזמין ליווי לחופשה או לנסיעה עסקית, אז אתה צריך לסמוך על סכום של 1,000 דולר. ליום. במקביל, לקוחות לעתים קרובות לתת תשומת לב נוספת לבנות – הם קונים בגדים, לשלם עבור איפור. זה נעשה כך שהנערה נראתה מתאימה לחברתה.

דרישות מותנות ודרישות

יש דעה בקרב אנשים רגילים שכל נערה יכולה לעבוד במלווה, מפרוצה לשעבר למורים ועקרות בית. זה בהחלט לא נכון. הדרישות הגבוהות ביותר מוטלות על מחפשי העבודה לא רק לגבי נתונים חיצוניים, אלא גם על השכלתנות. אחד התנאים החשובים ביותר הוא הידע של שפות זרות, כמו אורחים מחו"ל לעתים קרובות לפנות לשירותים של סוכנות ליווי. הרשימה הבסיסית של הדרישות נראית כך:

  • גיל 18 שנים
  • מיומנויות שפה זרה
  • חברותיות ויכולת להסתדר עם הסוגים השונים ביותר של גברים
  • ידיעת כללי התנהגות
  • מראה דגם

יש ניואנסים רבים אחרים אשר נחשבים בעת גיוס בנות לעבודה ליווי. הכל תלוי הפרטים של הלקוחות העיקריים ואת המדיניות של הנהלת הסוכנות.

בעת שימוש בשירותי סוכנות ליווי, הלקוח מקבל:

  • מבחר עצום של בנות במראה, תחביבים ונתונים אינטלקטואליים
  • פרטיות מלאה
  • הבטח את בטיחותך
  • עסקה שקופה ומוסמכת לחלוטין
  • כל העזרה הדרושה מצוות הסוכנות

שירותי ליווי ניתנים גם על ידי סוכנויות דוגמנות מקצועיים רבים. עסק זה הוא חלק משמעותי של ההכנסה שלהם. אנשים עשירים רבים מוכנים לשלם עמלות משמעותיות לסוכנויות כדי להופיע בציבור בקהילה של מודל שיק.

שירותי ליווי מאנשים

בנוסף סוכנויות על מתן שירותי ליווי, אתה יכול לנהל משא ומתן עם מודל שפועל בנפרד. במקרה זה, אתה יכול ברצינות לשמור – בהשוואה למחירים של הסוכנות, ליווי מאנשים יהיה הרבה יותר זול. הסיבה לכך, מלכתחילה, היא היעדר הצורך לשלם ריבית, אשר הסוכנות לוקחת. בנוסף, נשים בודדות מתקשות להתחרות עם סוכנויות מודל גדולות, ולכן כולן, למעט חריגים נדירים, גובות הרבה פחות עבור שירותים דומים.

חסרונות של ליווי אישי

אין זה מפתיע שאנשים רבים מעדיפים להתייחס למודלים אינדיבידואליים, אבל במקרה זה יש כמה חסרונות.

את האמת של נתונים אישיים

בשאלון אדם יכול להצביע כמעט על כל מיומנויות וידע (למשל, עניין בספורט או בציור). מאחר שהשאלון מתפרסם על ידי הנערה לבדה – אף אחד לא בודק את הציות של הנתונים שצוינו עם המציאות. כנ"ל לגבי נתונים חיצוניים.

ללא ערבויות אבטחה

ישנם מקרים שבהם הלקוח יכול להיות איזשהו צרות, למשל, גניבה של ארנק או חפצי ערך. כאשר עובדים עם סוכנויות רציניות, תרחיש כזה הוא נכלל לחלוטין – הבנות לקבל מספיק עבור השירותים שלהם לא לעשות דברים כאלה. בעוד הפרט לא לזלזל בשטר נשכח על השולחן או את העיטור נזרק במקום בולט.

סיכון בריאותי

אם הלקוח סומך על סקס, הוא רוצה להיות בטוח שהוא לא ייקח כל מחלת מין. בסוכנויות, נערות עוברות בדיקות רפואיות קבועות, וחתול עם פרטים

כתיבת תגובה