איזה אופי יש לנערות ליווי?

ציצי

להיכנס ל- www.titi.co.il ציצי לחץ על לחצן זה!!!

titi


איזה אופי יש לנערות ליווי?
המראה של אדם חשוב, אבל רק את 15 שניות הראשונות של היכרויות, אז השאלה מה נערות ליווי אופי אוהב יותר רלוונטי, כלומר. אז הכל יהיה תלוי בך. ככל שתקדימו להתרגל למחשבה הזאת, כן ייטב. מה החבר 'ה כמו נערות ליווי יותר, והוא מסוגל למשוך את תשומת הלב של הנערות ליווי?

נערות הן לעתים קרובות מאוד סותרות ברגשותיהן ובהערכותיהן, אבל כולן פשוט אינן סובלות משעמום, ולכן חוש הומור מוערך מעל לכל דבר אחר. זה לא אומר שאתה צריך לגרום להם לצחוק ללא הפרעה, אתה יכול להכניס אחד או שני משפטים שנון עבור השיחה כולה להיזכר במשך זמן רב. אין צורך להמציא שום דבר מיוחד, החיים לפעמים יוצר את המצבים הנכונים על ידי עצמו, להשתמש בהם.

עם זאת, נסה לזכור כי הקו בין בדיחה לבין וולגריות הוא דק מאוד, ואת הבדיחה שאתה חוזר שלוש פעמים הופך וולגרי. גם אם הבחורה "מחליטה לא להבחין" טעות שלך, לא להתעלל בו. עכשיו אני מדבר על הומור – בדיחה טובה, ולא על סרקזם – בדיחה רעה. אתה צריך את האחרון רק אם אתה צריך לשים boor למקום, ולעולם לא להשתמש בסרקזם כלפי הנערות ליווי, אתה מסתכן לשבת שלולית, ובאופן כללי, זוהי הפגנה של התנהגות ראויה של גבר. האם החברה שלך משתמשת בטריק הזה בעצמה?

ככלל, אנערות ליווי שעושים את זה הם לא מחבבים מדי כאשר הם משתמשים אותו נגדם. האם אתה רוצה לשים את זה במקום או אוהב את זה? ואז פשוט להעביר את תשומת הלב שלה: להעביר במהירות את השיחה לנושא אחר, או לצחוק אותו, אבל באמצעות הומור. שום דבר לא עולה על הדעת? זה קורה רק בגלל שאתה חושב על מה לומר, להפסיק לחשוב על זה, והמוח ימצא את התשובה המתאימה. זה לא כל כך קשה להתמודד עם זה, כפי שהוא נראה: לקחת את הדבר הראשון שעלה על דעתך ואת paraphrase זה בחביבות. לדוגמה, אם היית מושווה בעקיפין לקוף (טיפש, צ 'א, וכו'), הדבר הראשון שאתה רוצה לומר: "הקוף עצמו (טיפש, , וכו ')" היא אפשרות רעה, מאוד. זה יהיה יותר טוב ככה: "אז, אתה ואני נעשה זוג נפלא." בהדרגה, אתה מתרגל למשמרות כאלה, והכל יקרה מעצמו. איזה אופי יש לנערות ליווי? נקודות עיקריות.

כאן, תפקיד חשוב הוא בביטחון עצמי, אל תבלבלו אותו עם ביטחון עצמי. אדם יכול להיות צנוע ולא חברותי מאוד, אבל הוא פשוט צריך להקרין אמינות וחוסר פחד, היכולת להתמודד עם מצבים קשים, "גב רחב וגל מוצק", שאותו אתה יכול להסתתר מאחור אם יקרה משהו. זה לא יקרה מיד, החל בנער, באופן עקרוני, אף אחד לא מחכה לזה, אבל בסופו של דבר, אדם מבוגר צריך להיות בדיוק כך. עכשיו להתחיל קטן: לענות על כל מילה שאתה אומר, למלא את כל ההבטחות האלה, ללמוד לקבל החלטות, להתמודד עם בעיות שעולות ותמיד לזכור כי אין מילה כזו "אני לא יכול", יש מילה כזאת "אני לא רוצה". לא לקפוץ גבוה יותר מאשר את הראש ואף פעם לא מסכים לעשות את מה שאתה לא יכול להתמודד עם. תקופה זו של החיים ניתנת לבני נוער – צעירים כך שכולם מבינים את זה. לכן: "לכי – אל תלך?" – לך!

"דיבר – אל תדברי" – שיחה! "אני יכולה – אני לא יכולה? ""את יכולה! "כותב בפנים או …" – באופן כללי, אתה מבין. נערות ליווי, באופן מוזר, יעריכו את המעשה, ולא מילים יפות, גם אם אתה לא מוצא את עצמך המנצח. כמובן, אם אתה משחק בלי סוף, הם לא יאהבו את זה גם, אז אתה צריך לעבוד בכיוון זה. "עדיף לבקש סליחה מאשר רשות", אבל בלי להתרברב, זה לא מתייחס לרצון לתפוס בחורה עבור "מקומות מעניינים" או לנשק ללא הסכמתה – לא רק הפנים שלך יסבלו, אז זה יהיה גם חסר תועלת לבקש סליחה. תן לנו לסכם את התשובה שלנו לשאלה מה אופי נערות ליווי כמו. מה צריך להיות הבחור המושלם: בטוח בעצמו, אמין, בעל מזג טוב, בעל חוש הומור טוב, שיחה מעניינת, לא מקנא, אמת, מסוגל לפעולה, אוהבת, אוהבת, מכובדת.

כתיבת תגובה