איך להציע הצעה לבחורה?

ציצי

להיכנס ל- www.titi.co.il ציצי לחץ על לחצן זה!!!

titi


כמעט כל הנערות ליווי חולמות לשמוע הצהרת אהבה יפה מהחבר שלה ומציעה רומנטיקה להינשא לו. עם זאת, בחיים הם מקבלות הצעות מסוג אחר: "בואו נחיה ביחד", "תעבירו לדירה שלי", "בואי נלך, נחתום", "בוא נתחתן, כי את בהיריון". חבל שבמקרים כאלה יש כל כך מעט רומנטיקה. רגעים כאלה צריכים להישאר בזיכרון כבלתי נשכח ביותר. איך לא להציע הצעה. רק בסרטים בהוליווד, ההצעה נעשית מול צופים רבים. רוב הנערות ליווי הרגילות מעדיפות לא ליצור מהתוכנית הזאת.

ברגע זה הם רק רוצות להיות עם יקיריהם. לכן אירוע כזה צריך להיות אישי מאוד. לפני כל החיים, ויהיה לך זמן ליידע את העולם כולו על ענייני המשפחה. כמו כן, לא צריך לעשות הצעה בנוכחות כל המשפחה של הנערת ליווי. אפשרות זו תהיה מלחיץ עבור החתן הפוטנציאלי. קרובי משפחה אומרים קצת מאוחר יותר. ייתכן כי לאחר ההיכרות הראשונה חיבבת את הנערה כל כך הרבה, כי אתה מיד להציע לה הצעה. זה לא צריך להיות מותר. אפילו בחום של אהבה עדיף לא לעשות דברים מטופשים. להכיר אחד את השני, וכאשר אתה מבין שזה האדם שלך, ואז להתחיל לחשוב על ההצעה.

אם הבחורה לא אמרה מיד "כן" להצעתך, אל תדאגי. זה צעד רציני מדי בחיים כדי לקבל החלטות מיידיות. היא אינה חייבת להסכים רק משום ששאלת אותה על כך. תן לה זמן לחשוב על הכל. כיצד לבצע הצעה. כדי לוודא ששניכם רוצות את אותו הדבר, אתה צריך לדבר בפירוט עם החברה שלך על כל ההיבטים של החיים יחד. אלו הן שאלות שונות: היכן לחיות, מתי יש ילדים, כיצד לחלק את האחריות המשפחתית, איך להוציא כסף, ולבסוף, אם ללכת לכנסייה וכו '.

אם אין לך הבדלים בסיסיים, אז אתה יכול לקחת את הצעד הבא לקראת הנישואין. אתה צריך לדבר עם ההורים של הנערה ולהודיע ​​להם על ההחלטה שלך. ואתה לא צריך לבקש רשות לנישואין. אתה מבוגר, ואתה מסוגל לפתור בעיות למבוגרים. גם אם הם לא באמת לאשר את הצעד הזה, לעשות את זה ביחד כפי שאתה רואה לנכון. עם זאת, שיחה עם ההורים שלה יראה את התרבות שלך וכבוד להם. טבעת עבור הכלה לעתיד אתה צריך לבחור בעצמך. זו אינה משימה קלה. אבל אתה צריך להתמודד. אתה יכול לגלות את גודל האצבע ואת הטעם של בחורה מחברים או קרובי משפחה.

במקרים קיצוניים, לארגן טיול אקראי לחנות תכשיטים, ושם היא לא תוכל להתנגד, כדי לא לומר מה שהיא אוהבת. הקפד לתכנן את האירוע כולו. אתה צריך לדעת בדיוק מתי והיכן אתה מבצע הצעה, באילו מילים ואיפה להסתיר את הטבעת. לאחר תוכנית ייתן לך ביטחון. כהצעה לעשות רומנטית. עדיף אם אתה בעצמך לבוא עם משהו מעניין. אחרי הכל, רק אתה יודע את הטעם של בן הזוג העתידי שלך. אבל אתה יכול לנווט כמה טיפים על איך לעשות את זה רומנטי ויפה. אם אתה רוצה להציע הצעה במסעדה, אז אתה גם צריך תוכנית. יש צורך לחשוב על כל הפרטים: איזה סוג של מזון, כמה נרות ואיפה לעמוד, באיזו נקודה המוזיקה צריכה להתחיל, כאשר האור כבה.

זה ועוד הרבה דברים צריכים להיות משא ומתן עם מנהל. ואז, באווירה זו יפה, לקבל טבעת ולהציע את היד ואת הלב. ביום ההולדת שלה, אתה יכול לעשות הפתעה מסקרנת. תיבה עם טבעת ממוקם בקופסה, אשר גם נכנס לתוך תיבה אחרת, וכן הלאה. עם איזו סקרנות הנערת ליווי יהיה לפרק את זה  עד שהיא מוצאת את המתנה העיקרית. הזמינו את הנערה למקום שבו פגשתם. תפוס שמפניה, ממתקים ולהציע. מקורי לעשות עם ההצהרות שלך של אהבה. מסכים עם הממשל של הקולנוע כדי להראות את הסרט לפני הסרט. בוא עם הנערה לקולנוע מוקדם כדי לא לפספס את הווידוי המוקלט.

כמובן, יש הרבה דרכים לעשות הצעה יפה לבחורה. המצאות ורגשות יגידו לך מה אתה יכול לחשוב. ובכל זאת הדבר החשוב ביותר הוא הרגשות ההדדיים שאתם חווים.

כתיבת תגובה