איך לנצח על נערת ליווי?

ציצי

להיכנס ל- www.titi.co.il ציצי לחץ על לחצן זה!!!

titi

איך לנצח על נערת ליווי?

היכולת לעורר במהירות תשוקה מינית אצל הנערות ליווי שאתה אוהב היא אמנות. רבים אומרים שזה מולד ו"יש כאלה שפשוט לא ניתנים להם. " אחרים מאמינים שניתן לאמן מיומנות, כמו כל אחד אחר, על ידי ביצוע אלגוריתמים מסוימים. התשובה היא באמצע. איכויות אישיות ממלאות תפקיד גבוה, אך סודות הפיתוי קיימים בטבע.

התחל עם עצמך

גבר שרוצה לשלוט באומנות עוררות מהירה של בנות צריך לפנות לאישיותו ולדימוי שלו. להתחיל לפטר תפקידים לא הולמים. אם גבר צנוע ורגיש באופן טבעי, אז משחק מאצ'ו יפגע בו.

יש לחשוף את הצדדים הטובים ביותר שלהם, בכל סוג שיש סקס אפיל והיכולת למשוך נערות ליווי בחוזקה. חשוב ללמוד ולאהוב את הטיפוס הטבעי שלך ולהתחיל להשתמש בכלים שלו בתקשורת עם אישה. לדוגמה, הטוב האכזרי הטבעי הזה להיות גס רוח. ערבים עדינים ורומנטיים טובים יותר בטבעים דקים. גברים חכמים מפוכחים כמו בנות שמונעות על ידי אינטליגנציה.

כל הגברים בהחלט מקשטים היגיינה ומראה מסודר.

עכשיו על העיקר

כדי לרגש נערת ליווי במהירות, אתה בהחלט צריך לצפות בה – להבין את העדפותיה, לראות את התגובות למילים ופעולות מסוימות. זה נכון במיוחד לדקות הראשונות של התאריך. אין גלולות קסם שעובדות עם כולם לחלוטין.

עלינו לחפש את המפתח והבסיס לכך – להתייחס לאישה כאל ישות ייחודית. לא כולם אוהבים שיטות חיזור רומנטיות, חלקם זה יכול להוביל הרחק מהמצב הרוח המיני. יש בנות שצריכות "לקחת את הראש הערמומי", אך כאן יש חשיבות רבה לרגע ולרצונות הנחשבים הנכונים.

כל הבנות מגיבות לתשומת לב כנה לאדם. אם היא באמת מעניינת גבר, אז לא קשה לו לתת מחמאות ולקיים שיחה. ניהול שיחה בסגנון מונולוג ותלונות אינו רצוי ביותר. יש לשים לב למעבר לנושאים אינטימיים גם בעדינות ובאינדיבידואליות.

אם נערה אפשרה לגבר לחלל אינטימי, חשוב לא לאבד ערנות וגם לשמור על תגובותיה לסוגי נשיקות ושבץ מסוגים שונים. נערות ליווי רבות אוהבות חיבוקים נלהבים וחזקים. אחרים יכולים להיות נבוכים מהתנהגות זו, מכיוון שהם מחכים לעדינות ורוך.

ישנם סודות הקשורים לפיזיולוגיה אנושית. הם קשורים לאפרודיזיאקים: שמן אתרי ילנג-ילנג והסוד המיני של הגוף עצמו. אתה יכול להשתמש בהם, אך בכמויות קטנות. לאחר מקלחת, ניתן למרוח טיפה כזו או אחרת על נקודות הפעימה מאחורי האוזניים ועל מפרקי כף היד.

כתיבת תגובה