הגדרה, תכונות, ניואנסים של שירותי ליווי

ציצי

להיכנס ל- www.titi.co.il ציצי לחץ על לחצן זה!!!

titi


בחו"ל, שירותי ליווי מזה זמן רב – העובדה שמספר סוכנויות גדולות פועלות בכל עיר שהם מכירים ממקור ראשון. במדינה שלנו, אנשים רבים עדיין זהיר של ליווי, אבל לא רק זרים להשתמש בשירותים כאלה, אלא גם ארצו.

ליווי – כך תורגם מלווה המילה מאנגלית. קטגוריה זו של שירותים מוצגת בשתי גרסאות – הקלאסי (מה שנקרא נקי) ומתקדם יותר, דבר המצביע על גישה משולבת "עם המשך".

למי הייצוא שימושי עבור?

כמובן, ליווי עם כל הנסיבות הנלוות הוא שירות בפועל במיוחד עבור גברים. בצורתו הקלאסית, המצב נראה אופייני. אדם יוצר קשר עם סוכנות, בוחר נערה, משלם שכר דירה לכמה שעות או תקופה ארוכה יותר. זה נעשה בדרך כלל לצורך פגישות עסקיות ואירועים. זו הנערה שהולכת עם הלקוח לאירוע, למסעדה או למקום אחר. לאחר שהאירוע הושלם, האדים שנוצרו לעת עתה מתפצלים.

צורה אחרת של ליווי דומה לזנות, אבל למעשה יש כמה תכונות משותפות בין תנאים אלה. משלבת את הקשר האינטימי שלהם בין הנערה לבין הלקוח.

עבורם שירותי הליווי רלוונטיים:

  • לגברים המתכננים להשתתף באירועים, פגישות עסקיות, כנסים. כדי לדבוק כללי התנהגות, אתה צריך לחפש בחורה יפה.
  • עבור גברים שאינם רוצים לבזבז את זמנם על מערכת יחסים רצינית. מפגש עם בנות מסוכנויות ליווי מסייע לגוון את החיים האישיים, הימנעות חובות ואובססיה של חברים.
  • עבור אלה שרוצים לא רק למצוא בחורה יפה למין חד פעמי, אלא גם בן זוג שיכול להתעודד ולשמור על השיחה.

ישנן סיבות רבות מדוע גברים הופכים יותר ויותר סוכנויות ליווי. הראשון הוא הפשטות של החיפוש אחר היופי. זה מספיק כדי לשלם עבור שירותי תקשורת, תמיכה ומין. במתכונת זו של אינטראקציה, אין מקום לקשיים הנובעים מההיכרות הרגילה עם בנות.

ליווי הבדלים בזנות

מה מבדיל ליווי מנערות ליווי:

  • מספק טווח רחב יותר של שירותים;
  • מכיר את יסודות הנימוס:
  • נראה מסוגנן, לבוש היטב, מטופח היטב,
  • יכול לנהל שיחה בנושאים שונים,
  • מכיר לעתים קרובות מספר שפות;
  • יכול לעזור לאדם שבא ממדינה אחרת או מעיר אחרת להסתגל.

ליווי נשים, יחידים, נערות ליווי לספק שירותים אינטימיים, אבל לכל קטגוריה יש הבדלים משלה. לעתים קרובות, גברים ללכת לסוכנות ליווי למצוא אחת או יותר בנות לנסוע למדינה אחרת, לאי נופש, עבור חופשות משותפות.

הנערה חפש שירותי ליווי

כדי למצוא נערת ליווי , עליך ליצור קשר עם סוכנות ליווי המארגנת את אספקת השירותים הרלוונטיים. בסיסים של חברות כאלה יש בדרך כלל מודלים רבים. הלקוח מציין את הדרישות לידע, מיומנויות, המראה של הנערה, ואת הסוכן בוחר מועמדים.

ציון מתוך התמונות של המועמדים – זה, כמובן, לא הכל. ראשית, הלקוח בוחר את הנערה שהיא אוהבת, ואז היא מגיעה לפגישה. זוג לכאורה מתקשר, ואם הכל מתאים לכולם, העסקה היא הסתיימה.

הלקוח משלם את הסכום כולו לסוכנות, מקבל המחאה כתשלום. חברות אלו מקיימות את פעילותן באופן חוקי, אך אינן מציינות שהן מספקות שירותי מין. למעשה, הליווי מרוכז סביב ליווי חריג, ולכן לא ניתן לערער על חוקיות הפעילות למרות שיש קשר אינטימי בין בני הזוג.

סכום התשלום תלוי בזמן שבו האיש "ישתמש" הנערה. נסיעה לחו"ל מניחה לא רק תשלום מלא של חשבונות, כרטיסים לטיסות, ארוחות במסעדות, בידור, אלא גם תשלום מוגבר.

תחזוקה קצרה יותר כפופה גם לחישוב לפי מחיר. עבור ביקור משותף לפגישה עסקית, אשר ייקח כמה צס, הלקוח ישלם סכום קטן בהרבה מאשר בעת נסיעה לחו"ל במשך שבוע. שירותי סקס מבולבלים הם יקרים יותר ממה שנקרא "נקיות" בנות ללא יחסי מין.

כתיבת תגובה