שירותי ליווי ואת הזנים שלהם

המטרה העיקרית של שירותי ליווי, כדלקמן ממשמעות המילה עצמה, היא ליווי גברים עשירים במצבים שונים – בקבלות פנים, בתיאטרון או רק לטיול. אבל יש צד נוסף של הליווי – מתן מודלים של שירותים אינטימיים. נערות רבות מדמיינות עבודה במלווה, רק כמלווה, אבל כמעט אין לקוחות, למעט יוצאי דופן נדירים, לא יסרב לשלם סכום נוסף ללילה עם בן לוויה מקסים. סוכנויות ליווי לא מדברים בגלוי על שירותים אלה, אבל הם לא אוסרים על הבנות לקבל הצעות כאלה מלקוחות.

מי מזמין שירותי ליווי

הקבלות בחברה הגבוהה לא נלקחים לבד, מה שהופך אנשים עשירים אשר לעתים קרובות להשתתף במסיבות כאלה נופש מודלים ליווי. להופיע בחברה עם בחורה מקסימה יפה עם נימוסים טובים שיודע איך לשמור על שיחת חולין הוא לא רק נעים, אלא גם שימושי עבור דמותו של כל איש עסקים.

לעתים קרובות, אנשי עסקים אין לי מספיק זמן לבנות יחסים אישיים, כל כוחם הולך לעבודה. במקרה זה, שירותי הליווי הם חלופה מצוינת לוויה קבועה של החיים.

סוגים עיקריים של שירותי ליווי

  1. אירועי השתתפות, אירועים עסקיים, אירועים חברתיים, פגישות עסקיות הוא אחד מסוגי הליווי הנפוצים ביותר. הלקוח נכנס לאתר של הסוכנות ובוחר חברה המבוססת על נתונים חיצוניים ופרטיים. חשוב לציין כי סוכנויות הליווי דווקא לגייס לא רק יפה, אלא גם מגוונת בנות, כמו מגוון האינטרסים של לקוחות פוטנציאליים הוא רחב מאוד. לאחר הבחירה, הלקוח עושה מינוי ראשוני עבור הילדה – משהו כמו ראיון. לאחר שיחה עם המודל באופן אישי, הלקוח מבין אם בן זוג כזה נוח לו או לא, ובתוצאה חיובית, מציין הנערה את המקום והשעה של המפגש הראשי.
  2. פנאי משותף. זה עשוי להיות ביקור בתיאטרון או בקולנוע, מרגיע על יאכטה, טיולי תענוגות או סתם ארוחת ערב משותפת. אנשים עשירים בודדים רוצים לפעמים להיות בחברתה של ילדה אינטליגנטית ויפה ללא כל התחייבות.
  3. משא ומתן עסקי. לבוא לפגישה עסקית עם גברת מקסים פירושו להגדיל את הסבירות של תוצאה מוצלחת של המשא ומתן. הנוכחות שלה תסייע להעלות את מעמדו של אדם בעיני השותפים העסקיים, אשר, בתורו, תהיה השפעה חיובית על המשך היחסים בעסקים.

דרישות מודל עבור סוכנויות ליווי

כל סוכנות רצינית מתקרב לבחירה של בנות עם רצינות מלאה ותשומת לב לכל דבר קטן. רק מראה טוב מראה זה לא מספיק כדי לקבל עבודה בסוכנות כזו. לא פחות חשוב הם הנתונים האינטלקטואליים של המבקש.

להלן הדרישות העיקריות של מחפשי עבודה:

  • גיל
  • היכולת ליישם את עצמך בחברה
  • בעל חוש הומור
  • היכולת להשתתף באופן בלתי פולשני בכל שיחה
  • ידע מלא על כללי הנימוס
  • דייקנות
  • היכולת לנצח על אדם עם כל מחסן אופי
  • מראה אטרקטיבי
  • ידע בשפות זרות (בעיקר באנגלית)

אל תחשוב כי רק מודלים עם פרמטרים 90-60-90 לעבוד במלווה. לגברים שונים יש העדפות שונות לגבי הדמות הנשית, כך שגם בנות עם צורות מלאות יכולות ללכת לסוכנות ליווי.

מחיר נערות ליווי פרטיות

התמחור עבור שירותי מודל תלוי ניסיון העבודה שלה, תיק. אבל בממוצע, את המחיר של ליווי הערב הוא כ -30 אלף רובל. זהו הסכום ללא מתן שירותי מין. אם הלקוח רוצה להרים מודל לחופשה או נסיעה עסקית ארוכה – אתה צריך לסמוך על סכום של 250,000 רובל, לא לספור את עלויות התשלום לינה של הילדה.

אבל אלה הם רק מחירים ממוצעים, במוסקבה הם יכולים להשתנות בהתאם לסטטוס של הסוכנות, מותנה של מודלים ואת רצונם של הלקוחות. כמו כן, לקוחות רבים להשאיר מודלים נדיב טיפים שאינם כלולים בתשלום, הביע על ידי הסוכנות. מוסקבה, כידוע, היא העיר היקרה ביותר ברוסיה, ולכן מחירי שירותי הליווי גבוהים הרבה יותר מאשר בערים אחרות.

כתיבת תגובה