שירותי ליווי – כיוון חדש בשירות

ציצי

להיכנס ל- www.titi.co.il ציצי לחץ על לחצן זה!!!

titi


ליווי הופיע בארץ שלנו יחסית לאחרונה, ולכן הכיוון יכול להיקרא חדש, עדיין לא מפותח מספיק. עם זאת, עכשיו הוא צובר תאוצה, וחברות המציגות את פעילותם כמארגנים מוכנים להציע בסיס רחב של בנות ללקוחות שלהם.

שירותי ליווי אינם זנות. שני הכיוונים דומים, אבל ההבדל גדול. ליווי – "מקצוע מחוטא", אשר אינו מוגבל למין בנאלי. במקרה זה, זה אומר ליווי, אשר ניתן לתת כל סוג של אינטראקציה בין גבר לאישה.

סוגי ליווי

לא תמיד תמיכת התמיכה מסתיימת. המין מסופק במספר גרסאות של פגישות – הכל מתנהל מראש בין הלקוח לבין הסוכנות שמארגנת פנאי. יש בנות במסד הנתונים של הסוכן שעובדים עם או בלי המשך, כך הלקוח תמיד יודע מה הוא יקבל עבור סכום מסוים.

אחת הצורות הנפוצות ביותר של ליווי היא קלאסית. פנאי אינטימי במקרה זה אינו מסופק. המטרה העיקרית היא להבטיח כי בחורה יפה ליד אדם אשר ילוו אותו במהלך הזמן שכור. בדרך כלל, השירות הופך להיות רלוונטי כאשר אתה צריך להשתתף באירועים, פגישות עסקיות, כאשר נוכחות של נשים ליד כללי נימוסים.

בחורה יפה תדגיש את דמותו של איש, ואיש לא ינחש מי היא ולמה הוזמנה. בחו"ל, הפנייה לשרות ליווי אינה מוסתרת אפילו, שכן הם אינם רואים ב"שכירת דירה "משהו יוצא דופן.

סוג אחר של ליווי הוא ליווי עם המשך. שירותי מין נכללים ברשימת השירותים הניתנים על ידי הילדה. היא הולכת עם גבר לפגישות, לאירועים, למסעדה, למקום אחר, ואז נוסעת, למשל, לחדר במלון. כך עובדים יחידים, זונות ומלווים, אך האחרונים מסוגלים להפגין לא רק את היופי ואת היכולת לתת לאדם תענוג הבשר, אלא גם זהירות, אינטליגנציה, יכולת להמשיך את השיחה, לסייע בתרגום במידת הצורך.

אסקורניץ מוזמן לנסוע, לנסוע, איתם להירגע בחופשה. הם לא תמיד לשכור ילדה אחת – אתה יכול לקחת כמה. זה נעים להיות עם יופי כזה, היא מטופחת ובהירה, וזה לא תמיד אופייני לזונות רגילות. זה מוסבר על ידי העובדה כי סוכנויות ומשאבים מיוחדים לפרסם תמונות של בנות מוכחות, עם מי הם עובדים על בסיס קבוע.

יתרונות יצירת קשר עם סוכנויות ליווי

סוכנויות ליווי ואתרי ליווי נקראים לעתים קרובות מודל כי יש להם בנות מבריקות עם הופעה בולטת. היתרונות של החלת שירותים אלה לגברים הם כדלקמן:

    • חיפוש מהיר אחר הנערה מהסוג והמראה הנכונים;
    • הזדמנות לדון מיד בפרטים של הפגישה ואת רשימת השירותים הניתנים;
    • התאמת הידע והאופי של ילדה עם קריטריונים מסוימים;
    • היכולת לבחור בן זוג עם מיומנויות נתונות (לדוגמה, ידע בשפה האנגלית);

<לי> בנות ליווי מכירות את כללי הנימוס, הן יודעות להתנהג בכבוד בחברה.

הבנות של סוכנויות הליווי פועלות בהסדר מראש במסגרת מחיר מוסכם מראש. לכן, אדם יכול להיות בטוח כי המלווה לא יעזוב את האירוע מראש ולא ידרשו ממנו יותר. מתנות, תשלום עבור קוקטיילים, מסעדות ועוד דברים כולם על פי שיקול דעתו של האיש.

חפש בחורה ללוות

נערת ליווי מוזמנת לבחור מתוך הערכה ראשונית של התמונות הכלולות במסד הנתונים של הסוכנות. הסוכן יציע את האפשרויות העומדות בקריטריונים האמורים, הלקוח יבחן את המועמדים, בחר את המתאים. ואז מתכנסת פגישה. אם, כאשר מתקשרים, שני הצדדים מסכימים להמשיך, הלקוח משלם עבור השירותים ועלים עם הנערה.

פעילות הסוכנויות מתבצעת על בסיס משפטי. זה לא על מכירת זונות, אלא על שירותי ליווי עם המשך אפשרי. כמובן, למעשה, האיש פונה להסיר את מבולבל מלווה אותו, אבל מבחינת החוקיות, הכל נקי.

נופש עם בן זוג יכול להתבצע בכל מקום – בסאונה, מסעדה, מועדון לילה, עם עזיבת הבאים למלון – על פי שיקול דעתו של הלקוח.

כתיבת תגובה