נערת ליווי אידיאלית – יש?

ציצי

להיכנס ל- www.titi.co.il ציצי לחץ על לחצן זה!!!

titi

נערת ליווי אידיאלית – יש?

נערת ליווי אידיאלית – יש? כפי שהתברר, לא רק נשים מבקשות לפגוש את הנסיך היחיד והאידיאלי שלהן. רוב הגברים מחפשים איזו נערות ליווי אידיאלית, איתה הוא יהיה טוב ונוח. נערות ליווי האידיאלית, נשים היא, בדרכה, דימוי המורכב ממרכיבים רבים. ראשית, נשיות מוערכת, ונדבר על כל השאר במאמר שלנו. אז אילו תכונות צריכות להיות נערות ליווי כדי להיות אידיאליות לגבר צעיר? 1. כמובן שמדובר במשיכה גופנית. גבר תופס חזותית של נערות ליווי. וזה לא קשור לצבע השיער או למבנה הדמות – לא, זה הביטחון של נערות ליווי בערעורו ובמשכנע. בנוסף, נערת ליווי כזו מפקחת על הופעתו. היא לא רק דואגת לעצמה, אלא גם מדגישה את האינדיבידואליות שלה עם קוסמטיקה ובגדים, אלא בלי סלסולים. אבל צריך לזכור שמראה יפה לא תמיד מציל את נערות ליווי, במיוחד אם היא טיפשה. 2. לדעת רוב האוכלוסייה הגברית – אישה שיודעת איך ואוהבת ליהנות ממין היא ראויה להערכה. כמובן – זה יעריך רק את הגבר שעבורו תהיה הנפש התאומה המושלמת. חשוב לו מאוד לדעת שאתה שמח לחלוק עימו מיטה ולא רק בגלל חובה. הידיעה כיצד לפלרטט, לפלרטט מעט – כל זה יוצר מיניות של אישה ומושך את תשומת הלב של גברים. אך יש להימנע מוולגריות וריסיות, אשר להפך, היא דוחה. 3. אף אחד לא יסרב לאוכל טעים מתוצרת בית. והביתיות והניקיון רק מוסיפים איכויות חיוביות לאישה.

יכולות קולינריה תמיד כבשו גבר, אבל נוחות ביתית – כנראה שלא תמצאו אדם אחד שלא אוהב אותו. 4. מוערך על ידי גברים ונשים חכמות ליווי. אבל זה לא אומר שאתה צריך להתהדר בתעודות שלך או ציטוטים של גדולים. אין צורך להראות לעצמך בן זוג חכם ומשכיל יותר. נעים לדבר עם בחורה חכמה בנושאים שונים, היא לא תעצור שם, אלא תשתדל ללמוד משהו חדש. התענוג לתקשר עם אדם, לפעמים מוסיף יתרונות רבים לתכונותיו של בן השיח. 5. כל גבר רוצה להיות בטוח בבנותיו ליווי כמו גם בעצמו. בן הזוג האידיאלי לחיים לעולם לא יבוא למחשבה לשנות את הגבר שלו, לא רק פיזית, אלא גם רוחנית. בנוסף, נערת ליווי האידיאלית לא תבחן את רגשותיו של גבר ותשתדל לבנות מערכות יחסים דיפלומטיות, אולם הדבר תקף גם לגברים. 6. אדם הנוטה לחיוב מעורר תמיד אמון ואהדה רבה יותר מאדם שאינו מרוצה ללא הרף ומקמט את מצחו. גבר רוצה להגן על אישה, אך אם יש לה כל הזמן בעיות ומצב רוח רע, אז הגבר עצמו אבוד מזרם כזה ובסופו של דבר נפרד ממנו. 7. ובנערות ליווי חלק קטן ממסתורין, רבייה טובה וכמובן טוב לב מתקבלים בברכה. מה שמעולם לא פוגש את האידיאל ישנם דברים שלא ניתן לשלב עם מושג האידיאל: – אי אפשר לדמיין את נערות ליווי האידיאלית הקנאה. גסות רוח.

מגעיל לחלוטין את הנשיות. – אם מלכתחילה לנערות ליווי יש עושר חומרי, אז זה כמעט ולא יכול להיקרא אידיאלי. – גברים לא אוהבים יהירות, מה שאומר שהם יעקפו נערות ליווי כאלה. – נשים הן פסיכולוגיות טובות, מכיוון שהאינטואיציה שלהן מפותחת מאוד. אבל אם גבר מבין שהם מתמרנים אותו, לא תראו אותו שוב. רות ליווי לא מברך על תכונה כזו כנקמה ובלתי צפויות. מדוע צריך אדם לפחד מתגובה רעה אפילו להחליק קל. מסתורין – צעירים לא אוהבים להיות במבוי סתום. אבל, הדבר החשוב ביותר הוא להבין שכל הגברים מחפשים את זה שמשלב בצורה הרמונית את התכונות של האדונית וגם של החבר והמאהב. האישה שתוכל לשלב את כל תכונות האופי הללו בעצמה תהיה אידיאלית.

כתיבת תגובה