סוגי שירותי ליווי

ציצי

להיכנס ל- www.titi.co.il ציצי לחץ על לחצן זה!!!

titi


המילה "ליווי" קשורה לחיים עשירים, לאירועים חברתיים, למפלגות עילית. בנוסף, רבים להשוות אותו עם שירותים אינטימיים. בצרפתית, "ליווי" פירושו ליווי פקיד בכיר, שהוא כמעט לגמרי עקבי עם משמעות המילה ברוסית המודרנית.

שירותי ליווי יכול להיות מסופק על ידי שני סוכנויות מיוחדות ונשים בודדות. לכל אחת מאפשרויות אלה יש יתרונות וחסרונות. הנקבות ההבדל העיקרי הוא במחירים – ברוב המקרים, סוכנויות דורשים הרבה יותר גדול, בהשוואה ליחידים, עמלות עבור אותם שירותים. מאידך גיסא, סוכנויות מוכחות שעובדות בתחום זה יותר משנה יכולות להבטיח ללקוחותיהן סודיות מלאה, עמידה בדרישות הלקוח ורצון הלקוח. במקרה של יחידים, ערבויות כאלה ניתן להשיג רק בתנאי שהלקוח הוא קבע ויודע את הילדה לא ביום הראשון.

עוד אחד היתרונות החשובים ביותר של סוכנויות ליווי הוא הלגיטימיות המלאה של השירותים הניתנים, וזה נדיר בין אנשים. לא כל בחורה רוצה להטריד עם העיצוב של IP ומסמכים קשורים, בעוד כל סוכנות רצינית יש חבילה מלאה של ניירות, המאשר את הזכות לספק שירותים. פונה אל הסוכנות, הלקוח אפילו מקבל המחאה על תשלום של ליווי.

סוגי ליווי

ליווי כרוך במספר סוגים של שירותים:

  • נלווה לפרסום (ליווי לערב אחד)
  • פנאי
  • ליווי נופש
  • שירותים אינטימיים

ליווי לערב

אם גבר צריך להיות מלווה בחבורה חילונית, הוא מתקשר עם סוכנות ליווי וקולם את דרישות המודל שלו. על פי רצונו של הלקוח, מנהלים בוחרים מספר בנות העונות על הקריטריונים שנקבעו. הלקוח יכול להכיר את השאלונים, להציג תמונות ולבחור בחורה המתאימה למטרותיו. לאחר מכן, הלקוח אומר המנהל על הבחירה שלו, ואת הילדה נשלחת בזמן הנכון לכתובת שצוינה. בדרך כלל, סוכנויות תשלום תשלום מראש מאה אחוז עבור שירות הליווי, אשר כבר כולל את אחוז הסוכנות.

במקרה של אנשים, תשלום מראש הוא בדרך כלל לא נדרש. החיסרון הוא שבמקרה זה, עמידתה של הנערה בקריטריונים האמורים אינה מובטחת. עבור מודל ליווי לערב, לא רק נתונים חיצוניים חשוב, אבל גם ללמוד, היכולת לשמור על שיחת חולין, לפחות ידע שטחי של נושאים מסוימים בתוך מעגל האורחים מוזמנים הערב.

ליווי חופשה

ההסכם נעשה כמעט באותו אופן, עם הבדל אחד – הלקוח ניתנת הזדמנות לראיין כמה דגמים נבחרים. זהו צעד חשוב מאוד, שכן סוג זה של ליווי כרוך בתקשורת עם בחורה במשך תקופה ארוכה של זמן, כך הלקוח ואת המודל חייב להיות כמה אינטרסים משותפים.

הליווי בחופשה משמש בעיקר גברים נשואים שמצליחים לצאת לחופשה ללא משפחה. סוג זה של ליווי הוא גם פופולרי עם אלה אשר לעתים קרובות יש לנסוע בנסיעת עסקים.

פנאי

כמה גברים מזמינים דגמי ליווי רק כדי לבלות את הערב בחברתה של נערה יפה ו מלומדת. הלקוח בוחר נערה בהתאם לאינטרסים המופיעים בשאלון. סוג זה של ליווי מספק טיולים משותפים, טיול לתיאטרון או לקולנוע, שיחות ועוד דרכים רבות לבלות יחד.

סקס בשירותי ליווי

למרות שהמוקד העיקרי של עסקי הליווי הוא על תמיכה בלקוח בחברה, מודלים יכולים לספק שירותי מין. גברים רבים פונים לסוכנות ליווי למטרה זו. אבל יש אזהרה אחת – סוכנויות מכובד לא לפרסם את הצד הזה של העסק שלהם, כדי לא להיות בעיות עם החוק, ואתה צריך להסכים על סקס עם המודל עצמו.

בדרך כלל אין בעיה עם זה, שכן 90% מהבנות מוכנים הצעות כאלה מסכימים לקיים יחסי מין. בעת יצירת קשר עם סוכנות ליווי יש יתרונות וחסרונות. החיסרון העיקרי הוא שאתה תצטרך לשלם פעמיים עבור סקס – הראשון מגיע התשלום הרגיל עבור קורא מודל ליווי, ולאחר מכן, על פי הסכם עם הילדה, תצטרך לשלם לה תשלום נוסף, אשר עשוי להשתנות בכל מקרה בנפרד. היתרון הוא ערובה לבריאות המוחלטת של כל נערה.

עם אדם אתה יכול להסכים מראש ולשלם אך ורק עבור שירותי מין. יתרון נוסף הוא כי הלקוח מיד מזהה את הסכום שהוא יצטרך לשלם. אבל במקרה זה יש סיכון לבריאות, שכן אין ערבויות כי הנערה אין כל מחלות המועברות במגע מיני.

כתיבת תגובה